Ringkasan Mingguan


Bab ringkasan aktiviti latihan industri ini akan menerangkan berkaitn rumusan kerja-kerja yang telah dilakukan oleh pelajar sepanjang menjalani latihan industri di organisasi tertentu sama ada kerjaan ataupun swasta. Rumusan ini dibuat bermula dari minggu pertama hingga minggu ke-20. 

Saya Nur Arisha binti Kamisan pelajar jurusan Sains Kesetiausahaan dari Politeknik Mersing Johor. Kini saya pelajar Sem 4 yang sedang menjalani latihan industri di sebuah badan kerajaan iaitu MPBP @ Majlis Perbandaran Batu Pahat. Saya telah ditempatkan di Unit Pentadbiran Am, Jabatan Khidmat Pengurusan. 

Saya telah diserahkan kepada En. Aripin bin Jelani, Pembantu Tadbir N22 yang menjadi penyelia selama saya menjalani latihan industri. Saya telah diberi tugas untuk membantunya membuat kerja serta membantu kakitangan lain. Banyak pengalaman yang saya perolehi ketika membuat latihan industri di sini. 


No comments:

Post a Comment